Selasa, 19 Julai 2011

Faedah-faedah Blogging



Blogging dapat memberitahu orang lain tentang apa yang saya sedang memikirkan. Saya juga dapat mengurangkan kegunaan dakwat(pena), pensel dan pemadam. Saya juga boleh meletakkan gambar ke dalam blog saya supaya lebih senang untuk difahami.


Tangan saya pula tidak akan berasa penat kerana menulis terlalu banyak atau lama. Saya tidak usah membuang masa memadamkan apa yang ditulis jika saya salah menulis.


Orang yang meninggal di negara lain juga boleh membaca apa yang ditulis saya. Saya berasa lapang dada jika saya menulis tentang masalah saya. Jikalau saya tidak boleh memberitahu keluarga atau rakan-rakan saya, saya masih boleh menulis di dalam sini. Mungkin jika saya tidak berasa selesa mendepan dan memberitahu mereka, saya boleh menyuruh mereka untuk membaca blog saya. Ini mungkin lebih senang bagi merka untuk memahami saya kerana jika saya memberitahu mereka sambil mendepan mereka, mungkin saya akan banyak tersasul.


Untuk saya, inilah faedah blogging. Saya tahu ramai orang berpendapat kelainan kerana mereka mempunyai sebad tersendiri. Saya sangat suka blogging ini! :->

Tiada ulasan:

Catat Ulasan